Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament de Biosca demana la implantació d’un radar a la L-451 al seu pas pel municipi

⚠️Es tracta de la L-451 que s’estén de Solsona a Guissona i que al seu pas per Biosca transcorre per la zona annexa als horts, on sovint hi ha veïns d’edat avançada treballant en les seves parcel·les.

📌Precisament el fet de tenir població embellida al municipi genera un estat d’alarma al consistori ja que, segons l’alcalde Josep Puig, es tem que algun dia passi una tragèdia,  i  es que en un punt on la velocitat permesa és de 50km/h s’han registrat casos de conductors duplicant aquesta limitació.

🚧Conscients d’aquesta problemàtica, la Generalitat ha facilitat un radar mòbil però des de l’Ajuntament esperen una reunió amb el Cap del Servei Territorial de Carreters de Lleida , Jordi Benet, per substituir aquest radar per un de fix, quelcom que es produirà quan tot torni a la normalitat.

_DSC0059.JPG