Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Biosca, darrer municipi de la Segarra, que acull la xerrada La Marinada de la Campanya Tracta'm bé del Consell Comarcal de la Segarra.

D’aquesta manera, els 21 municipis de la Segarra són municipis amb bon tracte de la Campanya per promoure el bon tracte a les persones grans del Consell Comarcal.
Imatge de la xerrada a Cal Borres (Biosca)

DILLUNS 08 ABRIL 2019

D’aquesta manera, els 21 municipis de la Segarra  són municipis amb bon tracte de la Campanya per promoure el bon tracte a les persones grans del Consell Comarcal.

La xerrada la Marinada de la Campanya Tracta’m bé del Consell Comarcal va anar molt bé a Biosca. Van assistir-hi unes 40 persones i es va realitzar a Cal Borres.

La xerrada anar a càrrec de la treballadora social al Consell, Pilar Vilajoana, i tot seguit va tenir lloc el vídeo fòrum i el posterior debat. Acte gratuït i obert a tothom.

Marinada és un curtmetratge protagonitzat pel Pep Cruz i ambientat a la Segarra, en què, a través de la relació entre un pare, un fill i l’Alzheimer, es parla del tracte, la cura i el respecte a les persones grans.

Paral·lelament a l’acte es va poder visitar l’exposició “Segarra, Imatges amb tracte” que s’inclou com activitat dins la Campanya del Consell Comarcal. Són les fotografies que es van recollir arran del concurs fotogràfic que es va realitzar amb motiu de mostrar imatges amb bon tracte a les persones grans.

Abril, 2019.

Imatges de la xerrada a Biosca.

Galeria d'imatges