Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament de Biosca demana la implantació d’un radar a la L-451 al seu pas pel municipi

S’han registrat casos de conductors duplicant la velocitat permesa, generant por i perill entre la població

DIMECRES 20 MAIG 2020

L’Ajuntament de Biosca demana d’urgència la implantació d’un radar a la carretera que transcorre pel centre de la vila per posar fi a les altes velocitats amb que circulen alguns vehicles.

Es tracta de la L-451 que s’estén de Solsona a Guissona i que al seu pas per Biosca transcorre per la zona annexa als horts, on sovint hi ha veïns d’edat avançada treballant en les seves parcel·les .

Precisament el fet de tenir població embellida al municipi genera un estat d’alarma al consistori ja que, segons l’alcalde Josep Puig, es tem que algun dia passi una tragèdia,  i  es que en un punt on la velocitat permesa és de 50km/h s’han registrat casos de conductors duplicant aquesta limitació.

Conscients d’aquesta problemàtica, la Generalitat ha facilitat un radar mòbil però des de l’Ajuntament esperen una reunió amb el Cap del Servei Territorial de Carreters de Lleida , Jordi Benet, per substituir aquest radar per un de fix, quelcom que es produirà quan tot torni a la normalitat.