Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Millora de la Línia de baixa tensió de l’antena municipal de telecomunicacions

Les actuacions soterraran 305 metres de línia, des de la “Torreta” fins el quadre general del poble.

DIJOUS 18 JUNY 2020

L’ajuntament de Biosca està duent a terme actuacions de millora a la Línia municipal de baixa tensió de l’antena de telecomunicacions a l’àmbit de la Torreta.

Fins a dia d’avui aquesta línia es trobava en males condicions i havia estat objecte de denúncia pels Agents Rurals, tant per l’alçada com pels pals d’aquesta, a més de no complir la distancia reglamentaria amb la zona urbana del municipi.

Amb aquesta actuació se soterraran els 305 metres de línia de baixa tensió, des de l’antena de la zona de la Torreta fins al quadre general del poble, complint així la normativa legal.

Els treballs van començar dilluns 15 de juny i es preveu que s’enllesteixin en un termini màxim d’una setmana, si les condicions meteorològiques ho permeten. El pressupost és de 39.000€, finançat amb 26.500€ per la diputació de Lleida i els 12.500€ restants per fons propis de l’ajuntament. Les obres estan executades per l’empresa Vila Projectes i Instal·lacions.