dilluns, 22 de octubre de 2018
Carrer Nou, 5, Biosca - 25752
Telèfon: 973 47 32 41 Fax: 973 47 32 41

29/01/2018

L'Ajuntament de Biosca porta a terme les obres de Restauració de la Torre del Castell de Lloberola

Foto

Aquesta obra que s'estŕ duent a terme a Biosca estŕ subvencionada per el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l'IEI de la Diputació de Lleida.

Gener, 2018.

L'Ajuntament de Biosca estŕ duent a terme les obres de restauració de la Torre del Castell de Lloberola.

L'obra que s'estŕ duent a terme estŕ subvencionada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l'IEI de la Diputació de Lleida

L'obra concretament és la la RESTAURACIÓ DE LA TORRE DEL CASTELL DE LLOBEROLA, amb un pressupost executiu per contracte de 45.076,54 euros.

El projecte ha estat redactat per Antoni Valls Alecha, arquitecte i Carles Freixes Codina, enginyer en edificació i el contractista de l'obra és Ribalta i Fills, SA.

Ajuntament de Biosca.

Fotografia: treballs de protecció i consolidació estructural per realitzar els treballs de consolidació de lestructura.