Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament de Biosca rep finançament de la Diputació de Lleida per a les certificacions energètiques de diferents edificis públics del municipi.

Concretament en edificis públics com les antigues escoles, l'ajuntament, l'edfici de Lloberola entre altres.

Biosca

DIJOUS 12 MAIG 2022

El total de la subvenció rebuda per la Diputació de Lleida a l'Ajuntament de Biosca ha estat de 2.200€.

Aquestes ajudes s'inclouen dins el Pla de Cooperació per a fer front a les despeses per a la certificació i qualificació energètica d’edificis pertanyents o utilitzats pels ajuntaments de les Terres de Lleida, Pirineu i Aran, que en promoguin la seva rehabilitació energètica.

La certificació Energètica a Biosca s'ha fet en diferents edificis públics de diferents usos i superfícies.

Principalment, es va fer la visita i realització de l'Inventari energètic, de les instal·lacions de producció de calor, equips consumidors, tancaments i càlcul de demanda tèrmica i elèctrica.

Posteriorment, es va fer l'informe amb propostes de millora de la qualificació energètica.

Ajuntament de Biosca amb el suport de la Diputació de Lleida.